بررسی لپ تاپ توشیبا satellite-s55t


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 1918
نویسنده : امیر رضا اکبری

 با یک پردازنده اینتل Core i7، GPU نیوادا، هارد یک ترابایتی و صفحه نمایش لمسی لپ تاپ توشیبا Satellite S55t یک لپ تاپ کارا وتوانمند محسوب می شود.

در حالی این لپ تاپ خیلی خوب به لحاظ فنی مجهز شده است قیمت آن 999 دلار است. توشیبا Satellite S55t با برخورداری از نسل جدید پردازنده های اینتل Haswell، 12 گیگ رم و 1 ترابایت فضای ذخیره داخلی توانسته به جد لپ تاپی عالی به طرفداران لپ تاپ به سبک توشیبا ارائه بدهد. 
به ظاهر و بدلیل برخورداری از پردازنده Core i7 و کارت گرافیک قوی به نظر می رسد که عمر باطری آن کوتاه باشد اما تست های به عمل آمده بر روی آن نشان داده که باطری آن قابلیت کارکردی بیش از 4 ساعت 32 دقیقه را برای پخش مداوم ویدئویی دارد. 
صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی با رزولوشن 1366x768 (HD) پیکسلی می باشد. علیرغم صفحه نمایش لمسی بزرگ رزولوشن پایین آن به هنگام تماشای ویدئو و فیلم چندان برای کاربر جالب به نظر نمی رسد.
برخورداری از وب کم HD و صدای استریو از مزیت های توشیبا Satellite S55t است اما فقدان برخورداری امکان ارتباطی از بلوتوث نقطه ضعف مشهودی است که کمی در طراحی این لپ تاپ عالی نبودش عجیب به نظر می رسد. هر چند که از شبکه وایرلس802.11b/g/n  پشتیبانی می نماید.
سیستم عامل همراه آن ویندوز 8 است و دارای بدنه آلمینیومی و مستحکم می باشد. این لپ تاپ از یک پورت USB2.0 و دو پورت  USB3.0 و یک پورت خروجی HDMI برخوردار است. ابعاد آن 14.9 x 9.6 x 1.2 اینچ و وزن آن 5.4 پوند می باشد.














منبع: سی نت





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com